Om NPS
Pr. 1. marts 2016 ændrer Nets procedurer og betingelser for køb og anvendelse af PSAM i betalingsautomater

 

Kære Kunde,

Pr. 1. marts 2016 ændrer Nets procedurer og betingelser for køb og anvendelse af PSAM i betalingsautomater.

 

PSAM teknologien er med til at sikre at jeres betalingsautomat(er) løbende lever op til krav fra kortselskaberne (bl.a. VISA, MasterCard og Dankort) og er derfor forudsætning for jeres indløsningsaftale. For at foretage løbende obligatoriske opdateringer af PSAM’ens software samt for at vedligeholde PSAM teknologien, vil Nets pr. 1. marts 2016 opkræve en årlig PSAM-licens til dækning af dette.

 

Opkrævning af licensen vil ske via PSAM-leverandøren, herunder NPS A/S. Opkrævning vil første gang ske i forbindelse med køb af en PSAM og efterfølgende foretages hvert år den 1. januar for ét år ad gangen. Pr. 1. januar 2017 vil der endvidere blive opkrævet PSAM-licens for alle eksisterende PSAM-løsninger.

 

Vedlagt finder du et produktblad fra Nets der omhandler PSAM teknologien.

 

Vi har endvidere vedlagt bestillingsprocedurer, priser samt salgs- og leveringsvilkår for PSAM som bilag til dette brev. I tilfælde af spørgsmål, kontakt os da gerne på info@nps.dk.

 

 

Med venlig hilsen NPS A/S

 

Lars Clausen Adm. direktør

 

 

Læs mere her: 

Ovenstående brev fra Lars Clausen, direktør, NPS A/S som PDF

Fremtidssikrer betalingsløsninger til forretninger

Prisliste og procedurer for bestilling af PSAM

Almindelige salgs- og leveringsvilkår